Mail till Skinz

Från: Aengeln
Till: info@skinz.se

Hej!

Jag har haft en lång diskussion med girafferna, och det visade sig att de inte alls var så arga som jag trodde. De försäkrade mig också om att de inte hade något intresse av att stjäla skin:et till min iPad 2. Dels för att de inte hade för vana att stjäla andras saker, men särskilt på grund av att de nästan allihop fortfarande har iPad 1. Den enda giraffen som har en iPad 2 (inköpt för utvärdering innan de byter allihop) har redan ett skin. Det har en bild av en zombiezebra som attackerar en flock hyenor. Han tyckte den var jätterolig.

Själv ser jag väldigt mycket fram mot att få min egen beställning på skin levererad (nummer 37751). Som jag skrev tidigare, så får Apple-loggan mig att känna mig aningen omanlig. Häromdagen fick jag för mig att köpa en rosa skjorta. Det blev aldrig något köp, men känslan fanns där och det är oroväckande.

På tal om ingenting, vad har ni för organisationsnummer? Jag lyckas nämligen inte hitta det varken på hemsidan eller på min orderbekräftelse. Enligt Konsumentverket har ni som näringsidkare en skyldighet att informera mig om det vid ingånget avtal, vilket min beställning räknas som. Förmodligen bara ett förbiseende från er sida, så det är lugnt.

–Aengeln

Ursprungligt inlägg: Mail till Skinz.se