Mail till Skinz.se

Från: Aengeln
Till: info@skinz.se

Hej!

Jag kikar lite på min order, nr 37751, som jag antar skickades inom de fyra dagarna eller så som ni angav som leveranstid. Jag antar dessutom att statusen ”Behandlas” innebär att ni tror att den behandlas väl av de arga giraffer som verkar ha lagt beslag på min order efter att ni skickade den till mig.

Om det mot förmodan skulle vara så att ni INTE har skickat min order ännu, så får ni gärna se över den igen. Min iPad är visserligen ledsen över att jag ska dölja Apple-loggan, men jag tror att det kommer få mig att känna mig aningen mer manlig i längden om jag jag gör det.

–Aengeln

 

Från: info@skinz.se
Till: Aengeln

Hej

Tack för ditt mail.

Vi ber verkligen om ursäkt över förseningen.
Vi håller på att flytta till större lokaler och det har tagit lite mer tid än planerat men vi hoppas kunna skicka iväg din beställning under nästa vecka.

Vänliga hälsningar
kundservice
www.skinz.se

 

Från: Aengeln
Till: info@skinz.se

Där ser man. Jag antar att om ni låter girafferna flytta in i era nya lokaler också, så blir de mindre arga och låter bli mitt iPad-skin.

Jag ser fram emot en leverans i nästa vecka.

–A